♔Aku baru nak jadi form 5.♔
Monday 19 December 2011 | 21:45 | 0 love drops
Assalamualaikum semua :)
hari nie kan, rajin sangat jari aku nie nak menari.


  pagi tadi bangun, solat subuh, pastu hujan kan,, Ya Allah. rahmat. hehe aku pon tido balik(macam biase)
jam loceng sepatutnye kejut aku pukul 7.30am sebab pukul 8.00am tu nak kena pergi sekolah. tapi kan, mama lagi cepat dari jam tuh. pukul 7 dah kejut dahh. adehh. mate terus takleh tutup tau! mandi than siap. mase nak naik kete tu, aku harap sangat mama bawak kete pnjang. hehe, bukan ape, aku tak suke naik kete merah tuh. sebab ayah aku dah renovate macam macam kat kete tu. segan aku nak naik. hehe. takpe lah. dye buat gune duit dye. tak usik sikit pon duit aku. aku pon naik. ngenggg ngenggg ngengg...

  Dah sampai sekola, ya Allah, bangak gila kereta parking kat luar sekolah, memenuhi perkarangan SMK KULAI BESAR. takpe. (Dah biase) hehe. aku sorang je turun, mama duduk dalam kete. aku set kat otak nak pegi beli buku latihan dulu lah. aku pon naik koperasi. fuyyooh!! ramainya budak form 4 yang exited nak jadi form 5 nie.. haha termasuk lah aku :) okey, kami beratur. suddenly, kawan aku (syima) message, ''weh, kite tukar kelas dok'' .

   Dalam hati aku, Ya Allah, tekejut tau!,, aku tanak. tapi hati macam nak,, ermm yang taknak tu, sebab bepisah dengan abangkakak aku kat 4tch2 :( banyak kenangan aku ngan korang weh,, seriyessly sedih :'( kalau aku buat permohonan turun kelas, boleh ker? ya Allah, orang tutt tutt jer yang nak turun, orang pandai nak naik. so, aku terima, nie rezeki yang Allah bagi.

   5 technical 1 pown not bad, yang aku suke geng aku semue naik kelas, syima ,nurine tapi mira weh,, mira tinggal kat kelas lama. padahal dia yang dulu selalu bagi semangat kat aku, dye yang dulu banyak tolong aku,, dye memang baik dengan aku,, aku cite kat mak aku , sebab aku ngan mira memang rapat. mak aku kate, takpe kak.. tu rezeki masing masing.. tapi mira? :(

    Selesai aku beli buku latihan. aku pon pegi bilik SPBT ambil buku teks. cikgu yang jage tu tanye '' awak kelas ape?'' aku jawab 5tk1 cikgu check name aku takde,, aku cakap la.. ''dulu saye 4tk2, nie dah tukar'' pastu cikgu kate ''Alhamdulillah anak mak :)'' hehehh. aku pon gelakk. Dalam hati Allah je yang tau.

   Sedihnya hari nie,, aku teringat mase mula mula jejak kat SMKKB,
5/1/2011. aku masuk lambat sebab ade masalah tak settle kat PPD. aku terpikat kat kelas 4TK2 , sebab semuanya melayu. dyorang terima aku. semua orang ade kekurangan, dyorang pown same. so, aku pown terima dyorang.
11/11/2011. kami buat jamuan-kelas., lokasi kat mana? kat depan rumah aku,, so semuanya berkaitan dengan aku!!

-Korang doakan aku boleh survive kat kelas baru okey! hidup penuh semangat !(macam lagu idola kecil tuh)-

    Bukan tak suka masuk kelas tu, tapi ade indian and chines student,, aku dah la tak biase, dari tahun 1 sampai form 4 aku tak penah belajar ngn dyorang. Ya Allah aku harap sangat, nikmat ape yang Allah bagi bile aku masuk kelas tu :) 

bytheway -
i pray to Allah, ''ALHAMDULILLAH with my efforts during 2011, may bring the best results in SPM 2012 insya'Allah amin..

-author-

Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥