♔-jamuan kelas-♔
Sunday, 13 November 2011 | 03:13 | 3 love drops
weheheheeee.
aku suke..aku suke aku suke..
wehehehehee.. senyum sampai telinga nih.. nampak tak ? hahaha..
okey laa.. malas nak membebel panjang panjang..  actually nie enty bergambar..
tengok lah camner.. gambargambar nie pown cilok dari album kengkawan. hahaha. 
jamuan nie simple-simple jer.. dijayakan oleh kitorang sendiri..tanpa bantuan cikgu2..
Date: 11/11/2011
Day: Friday
Venue: Kediaman En.Ismail.(rumah aku letuw)

BBQ .. hahaha..
kek.. made my aunty jue.. sedap gilerr...!
jejaka 4tech2..
wahh.makcikmakcik nie... ceria nampak!
hahaha..
bukan nak tolong... main je tawu..
 mase kecik-kecik dulu tak puas main ke kak ?
wohh,, farris, puas ae kau merempit...!! hahaha.
nie la ayam nyer.. hehehekk..
aku rase mcm makan arang je weh..
putra ko kecik-kecik tak puas main buaian...nie... hahaha
maklong and mai... mai tahun depan kau dah takde kan....
ceria gile makcik nih.. hahaha. wei mira,. jangan bukak lapang noe,,
kuat gile aircond tuh.. syima, kepale dah hilang... haha..
2 orang budak tu adik-adik aku.. ish sebok je korang nih...
snap dulu kan?... hehehehe...
cheewah,,datin-datin nie nak bersalam la pulak....
yeahh.. di situ ..amat terserlah yew,, budak berie... 
(farris)
hahahaha... 
nana and mimi...
doa kami di imam kan oleh imam muda putra muhd faiz...cheeewahhh!
hahahaha..
banyak kelebihan buat kat taman permainan nie.. hahahaha.
 
yeahhh. baru la nampak muke aku... 
ingin aku nyatakan di sini aku orang yang paling buzy..!
hekekekehee..
hafizah and nurine... hekkeleyy kow..
malumalu konon.. hahahaha!!
sweet couple..! seryez aku cakap.. aku suke gile tengok korangg..
weh, kawin nanti jangan lupe jemput aku tau!!
hehehehee...
yang depan sekali tu... tu laaa.. asikin sorman..
sape tak kenal kan..
asal nampak muke ko je mintak duit...
asal mintak duit je nampak muke koe.. hahahaha..
tengok muke kitorang time bengang.. hahaha ceria kan ?
kite snap dulu dalam rumah kan..? hehehe...
wuuuu.... cahaya malam !!
tengs sebab dah berasap bakar ayam...
hahaha..
amboii... bukan main lagi ae......
kuang ajo ko mer.. ko kate mak kau bagi hadiah kat mak aku...
sekali mak aku tengok tu parang mak aku!! hahah siod towl...
eleleleyyy... haha.
ayam...ayamm...
fadzlin and beejay,..
jangan kacau lyin tau... dye eqal punye :D
nak makan pon tengok abg2 korea dyorang nih....
ingat korang ingat korea...
ingat korea ingat korang,...(tak paham aku)
wuchh.. maklong... besar noe mate tu... tekzutt aku !
hahaha..
lokasi.......kejadian....
haaaa... makan banyak-banyak yew...

alo tomey tomey.... hahaha aku letuw....
3 dara pengitan.. hahaks... (was taken)
da last minit..baru cikgu datang... kesian cikgu... makan tapaw kitorang jew...
tengok tu papa buat muke kesian XD

we love 4 technical 2...

terima kasih yew abang-abang , kakak kakak aku kat 4tk2... 
dah menjayakan majlis yang gilang gemilang nie...


sebalik tabir:

Perempuan.....
*AIFA 
*HUDA
*SAIYIDAH
*NURINE
*ANNUR
*SYIMA
*MIRA
*MIMI
*NANA
*FIKAH
*EKIN
*ALYA
*JUE
*MAI
*AIN
*LYIN
*WANIE
*FIEZAH
*AZREEN
*DILA

lelaki....
*APIT
*AMER ICAN
*FARRIS
*HAZIQ
*ALIF
*HAFIZ
*MUHAMMAD
*AZMEER
*PUTRA
*AMIR HAMSAH.
*AZIZI
*HAIQAL

-EN.ERWAN-
selaku papa kami :)

semoga kite berjumpe lagi di tahun hadapan....
-2012-




-http://www.facebook.com/groups/208029072547659/-

tukang type:

Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥