♔baby :(♔
Thursday 19 July 2012 | 03:45 | 0 love drops

Assalamualaikum. keyy, hye semua. HAHAHA.
aku pun tak tahu, kenapa mood hari nie macam gila sikit. haha.

eh, kejap ! kejap ! actually aku tengah bengang nih. baby(laptop) aku boleh pulak rosak.  hadoyaii.
citer nye camnie,, masa hari Ahad tu, pukul 3.30 pm aku pegi tuition. then, mase tuition tu boleh pulak hujan lebat petir petir sume ah kan, lupe pulak yang aku lupa nak turn off , nak cabut plug charger baby sebelum pegi tuition tu. perghh memang dah agak dah, baby nie rosak jap agy. balik dari tuition terus je pegi Kluang. balik Kluang je dah tengah malam kowt, ya Allah penat,. sampai lupa kat baby. then terus tido.

esoknye balik dari sekolah, macam cakap baby dah takleh bukak window. kena ah hantar kedai fomat balik. erghh. While, ayah ada kat rumah, so dapat lah guna laptop ayah. even acer nie lembab sikit sebab dah berat dengan file-file ayah.

keyy. habis cerita pasal nie. rindu sangat kat baby. tak hantar lagi kat dye kat klinik. hahaha.



Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥