♔Holiday :)♔
Saturday, 26 May 2012 | 05:37 | 0 love drops


Assalamualaikum // Hye :)

testing ,, testing,, hehe.
hari nie nak update pasal pegi school holiday :)
 kitorang pegi awal cuti. balik sekolah hari jumaat tu terus siap siap bertolak ke desaru.
nak kata jauh tu tak la. kalau ikut highway Senai-Desaru dalam 45minit gitu ah.
pegi 2 hari 1 malam. mama nak booking 3 hari 2 malam, memang planing kitorang nak pegi sana 3 hari. but, dah fulling of booking. sebab HSBC KL/SELANGOR buat familyday kat situ. 

kenapa pegi awal cuti ?
sebab, minggu pertama ade extra class SPM.
minggu kedua ade tuition dan ayah pun dah kerja.

nie gambar gambar yang sempat aku tangkap tangkap.
kehkehkeh.
(klik untuk pembesaran)









ayah and mama <3

banyak lagi :)
tapi takkan la nak masuk semua.

-Alhamdulillah perancangan kami berjalan dengan lancar-


sekian :)



Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥