♔adikadik ku di alam maya :D♔
Saturday 26 May 2012 | 21:10 | 0 love drops


Hani dan Wanie,,
keyy kelakar kan title entry aku. HAHA *gelak sikit*
kenapa title macam tu ? sebab aku tak pernah face to face dengan dyorang, just berjumpa kat facebook.

aku kenal dyorang nie dalam facebook je. mereka sangat lah friendly dengan aku.
setiap kali dyorang online, mesti full kan notify aku. aku tak tahu bila boleh jumpa dyorang, bila boleh F2F dengan dyorang.

wanie, baru form 2,, aku pon tak ingat cane boleh kenal wanie. haha. abaikan..
dye la selalu tegur aku. wanie lagi muda dari kami 2 orang. dye stay kat negeri sembilan.
tak banyak la nak citer pasal wanie.. tak selalu sangat chating sebab dye stay hostel.

jeng ! jeng ! jeng !


Hani pulak,, ermm dye budak pandai. SBPI Jempol. N.sembilan. muda setahun dari aku.
k tak sombong pon, kalau post pape kat wall dye, mesti dye layan.
first time, dye yang add aku dan dye yang tegur aku dulu. ok sumpah terharu budak barbie tegur guaa. hahaha. kalau puji memuji tu takyah cakap la kan, memang selalu puji aku. same la dengan wanie tu.
sometime hani otak gila sikit. haha. nak taknak layan jela..


dua-dua adik aku comel. hahaha.


ok, sayang korang.. dadaaaaaa.

Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥