♔18 april 2012♔
Wednesday, 18 April 2012 | 01:26 | 0 love drops
okey okey okey. testing testing 1,2,3 . okeyy dengar sume ?

haa, Assalamualaikum and hye, izinkan ceq nak sapu habuk habuk kat blog ceq nie.

  actually kan, actually kan. actually kan,, harinie ade 1M1S. haaa. dan aku dalam golongan golongan orang yang teramat sangat lah rajin duduk rumah. haha. malas ahh nak stay sekolah sampai pukul 6.
 7.45 dah kena pegi tusyen kott. gue penat taukk? penat ! balik tusyen 10.30pm. 
alaaa lagi pon hari nie hujan kann. nak main menderr --'
duduk rumah rehat rehat. kan bagus kan ? hahaha. nie alasan orang malas macam aku. 

kelakar gilaa lah latihan kebakaran tadi. haha. bukan nak kate ape la, tak rase cemas pun, tengah syok syok dengan cikgu Ros beraksi dalam kelas,, tetibe an bunyik ''tott tott totttt tottt tottt'' hahahaha. jadah bunyik locang kebakaran canggitu, bantai ah gelak dengan nurine, syima sume !!

keyy, lenggang lenggok jalan, sampai je padang, tengok dah ramai. panas pulakk tuhh --' kulit rentung terbakar dek panas jee. abang abang bomba and adik adik kadet bomba, cehh beraksi dengan baju kadet beliau. dari jauh tengok dah macam ulat. hahaha.

lepas dah habis tu, sambung belajar. hayyaa. kipas kipas kipas. panas tadi tak hilang lagi. lepas rehat ade teknik menjawab Tasawwur Islam SPM.  pastu tu jela benda yang aku buat sepanjang sekolah tadi.

Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥