♔hentah laa T_T♔
Sunday 22 April 2012 | 03:25 | 0 love drops
OKEY OKEY OKEY.




Assalamualaikum. hari nie aku rase sedih la jugak. (T_T) even takde bende yang terjadi, tapi aku rase jugak sedih.
Facebook aku yang keciq de Lurfy tu, aku dah deactive. 
so....?, okey so dah tak payah la online lagi. mungkin untuk sementara waktu, mungkin sampai habis spm. okeyy. seryezly bosan dorr. tak jumpe kengkawan, susah ah nak contect. aku tunggu je seven tanye,, ''kenapa deactive''.. tulaa. orang suruh dye tukarkan password, dye tak tukar.. ha deactive kan senang. so, jangan banyak tanye. kite deactive sebab kite nak belajar. 

okey, mama kate ''Bagus la camtuh, spm lagi penting, lepas nie gune message jela kan ? tu yang cepat credit habis tu. okey,, ada benarnya.
 hurmmm. aku harap seven boleh la jage diri tanpe aku. aku harap, dye setia la dengan aku. banyak yang aku harap. dan aku tahu, kadang kadang harapan nie tak boleh jadi kenyataan kan ? okey. hanya berserah kepada Allah. kita hanya merancang.. tapi kalau awaq bace post kite niyy, kite nak awaq tahu yang kite sayang awaq lagi. bukan sengaja kite tak bagi tahu awaq yang kite nak tutup acc tu. nanti mesti awaq bagi banyak reson kan tak nak bagi kite tutup. status relationship awak tu kalau boleh jangan la tukar single terus. seolaholah saye nie tak wujud pulak. 

okeyyy lahh. itu je kowtt. byee.. Assalamualaikum.

Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥