♔Kem Remaja Sakinah♔
Saturday 17 March 2012 | 07:17 | 0 love drops
Nampak tak ?

Assalamualaikum // Hye.

Aku baru balik dari kem. ''Kem Remaja Sakinah.
Alhamdulillah best la jugak. yang tak bestnye. ramai sangat budak sekolah rendah. so, dyorang layan kitorang pun dah macam layan budak budak pulak. terasa saham gua jatuh time tuh. haha.

Who are the best ??
I'm the best !! you're the best!! we're the best!!

alahaii. rindu pulak nak jerit kuat kuat canggitu. haha.

(with adik fahana)
nampak tak budak kecik sebelah kite nihh.
mulut dye kecohhhh gilerr.
rindu pulak gua dekat dye. haha.

Actually kem nie aku pegi dengan kawan. kitorang plan nak pegi dalam 4 orang. aku, Syima, Nurine, and Zahidah. tengok dyorang pun macam nak tanak je. so kitorang pegi 2 orang je..

sampai sane dah ramai kowt. aku sampai lambat sikit. sampai sampai je.. Abg lan sambut. huhu. dye lelaki paling gentle aku rase time tuh.tolong angkatkan bag dan tunjuk tempat yang aku patut pegi. 

with zahidah scherbatsky :)

and the gengs <3

rindu korang semua. ceeewahh. haha.

fika and zafira.



kitorang ade jumpe muke budak kecik tu sebijik gile macam najwa latif. time nak snap dengan dye, dye malu.
(dye comel gilaaaa!) 
*name sebenar dye aira kowt,
 tapi kitorang panggil dye najwa latif. hahahaha. suke hati je tukar name anak orang  :P*
alahaii. menyesal aku tak pakse snap,, budakkk :|

kbye // Assalamualaikum.




Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥