♔halu haluu MARCH :')♔
Saturday, 10 March 2012 | 06:11 | 0 love drops
Hye // Assalamualaikum semua..
dah lamo gilos tak hapdate fuhh fuhh. dah bersawang sawang. sebabnye kann.. 'takde mood'.

btw, haritu buzy sangat kan prepare untuk test march nie. Alhamdulillah dari 5 paper yang aku dapat, dah 3A(BI,TI,PD) 1B+(SEJ) 1B(MATH). target lagi 2/3 paper lagi A. Insya Allah.

pastukann. tengah sebok aku study malam tuh 8/3/2012. ade call. suara dia sebijik tau tak macam boiprend aku. pastukan aku gelak ah dalam hati. sebab dia nak menyamar jadi orang lain. so, aku pon buatbuat ah belakon tak kenal. hahaha *gelak sikit jo*
pastu aku cakap ah ..

Aku: nie biy an, jangan la memain..
xY: eh, bukan la,, cube akak teka..
Aku: huh? akak??
xY: a'ah, yang dulu jadi adik angkat akak..

bla..bla..bla..
(borak lame free call)
 YA Allah. aku jumpe balik adik aku yang dulu hilang. 
*cehh.. ayat aku*


haha. begitu la cerita yang best minggu nih. 1 tahun lebih kitorang lost.sebab aku pun dah pindah sekolah JB. than, aku tak sangka dia simpan lagi nombor aku. aw aw aw. Afif dah ade aweks la sekarang. haha. becinta pulak budak nihh erkk. btw, hari yang dye call tu birthday dye. aku takde hadiah untuk dye. just ucapan dan katakata semangat yang terlintas kat kepala hotak aku nih haa. nasib la aku nie pandai sikit bab ayat mengayat nih kan.

actually haritu dye dah message, pastu, aku malas nak layan.sebab nombor tak kenal. lastlast dia call pulak. hehehe. adek la adekk. 

-AFIF ASYRAF-
(dah besar dah budak nih. haha)

ya Allah. tadi dye msg aku,, (otw pegi hospital) dye kate dye exsident motor, dagu koyak pastu jari patah kowt. hayy. budak lelaki bawak motor, tak sah kalau tak jatuh kan ? semoga kau cepat sembuh dek. 
insya Allah.. kalau panjang umur kita jumpa lagi erk, kenal kenal dengan boiprend akak. hahahaha. hapee la aku niyy. gilos tak habes habes. = =''




yang merepek : 

An Nur Fatehah 547. 

Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥