♔HIM: my love. HAHA.♔
Friday, 3 February 2012 | 21:21 | 0 love drops
Assalamualaikum // Hye .


Dah lame tak buat entry pasal dia.. ceyceycey. sape kat sini ade,,,,couple ? ofkauz la korang rase camne aku rase kan ? actually aku malas nak cite pasal dye. sebab ade orang CEMBURU. haha. kelakar ! aku tahu ramai heaters aku kat sini kan, lantak ah, aku tak cari pasal ngan korang pun.
''YANG LEPAS TU BIAR LAH LEPAS''
kan ? yang lepas tu buad hape nak kenang balik. creat new folder, and yang lame tu nak save,or nak remove pon boleh yea,, just right click, delete. bila dah delete, jangan open balik recycle bin tu. nanti ade pulak yang menangis. kalau boleh, bila dah masuk kat recycle bin, korang click empy the recycle bin. okey HABIS!

so, aku dah open new folder dalam 2011-2012 document, and dye pun dah menyesal dengan ape yang dye buad.. than, kitorang pun berjuma (dating) cehhh. haha. dah lame kowt. bulan 12 haritu. tahun nie, tak tahu ar bila nak jumpa. dye pun dah balik perak. koje sane. aku pulak nak amex spm tahun nie, so. FOCUS! FOCUS! fighting ! after spm insya Allah, kitorang kawen. jumpe balik. 

kehkehkeh. mesty dah banyak perubahan, especially rambut dye,, haha.  rambut dye tu dah macam aset wohh. kalau dye nak gunting rambut msty mintak tolong aku carikan style yang sesuai. errrr. 
(okey, jom tukar topic?)
dah jadi besar da dye.. hahaha. dulu kenal maseh malumalu ayam :D sekarang dah macho beb!
(other topic please!)
mase date harituh, kitorang luah kan sume masalah. huh! lega aku rase,, pastu kan... mase tengah lepaklepak tu, ade couple sebelah kitorang nie, tengah gaduh kowt la.. sebab awex dye nangis. hahaha. kesian kowt aku tengok muka pakwea dye tu. takut semacam. tak tahu nak pujuk maybe.
 (other topic please!)
aku pon bukan jenis pompuan camtu.. sikitsikit nak nangis an,, hoho. so dye tak perlu la risau sangat. sebab aku lagi suke marah ang gaduh dari menangis. kehkehkeh.boleh wrestling aw, kalau nak . lagi puas aku rase.

ermmm. hape lagi erkkk ? for sure, relationship kitorang semakin baik. sebab dye nie pelengkap aku tahu takk? ? 
bila aku tengah geram kat dye, aku terus terang. than dye pujuk... fuhhh lega balik..
bila aku tengah sedih.. aku luah je kat dye... fuhh, macam tengok raja lawak. hepy balik hati aku.
bila aku confuse,, aku tanye je dye... fuhh.. jawapan takyah search google pon takpe... 
bila ade masalah.. aku share.. fuhh settle sume masalah.. macam kat balai polis.
bila  bila bila..

 aku sayang dye sesangat weh,, aku tahu hati nie bilebile mase je boleh berubah kan.. suka boleh jadi benci. benci boleh jadi suka. hope that our relationship will not end until our nikah. huh. nampak sangat miang buluh. hehe. bytheway, nie sume luahan hati ke hati. 

dan yang paling penting,, sehebat mana kita merancang,, sekuat mana kita sabar, sekeras mana kita setia, sebanyak mana kita sayang, kalau Allah dah tentukan kita bukan untuk dia, maka kita tidak bersama ♥♥




by: An - Nur Fatehah Ismai

Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥