♔who cares about me?♔
Friday 6 January 2012 | 23:26 | 0 love drops
Assalamualaikum // Hai korang!
dah lame tak blogwalking. entah entah dah bersawang dah blog aku nie. sekali lagi title poyos. hahaha. etcely tak tahu nak letak title ape kan, sebenarnye untitled. tapi tak best pulak kan.so buat lah tajuk ape ape. hehehe. boleh kan ?

Seperti yang sedia maklum, semua pelajar dah start sekolah. heeee. selamat kembali ke sekolah ! same lah jugak macam aku. ya Allah.aku memang exited tau kalau pegi sekolah nie, memang ade perasaan yang lain macam. heehee. merepek kan? sukati la kan. hehehee..

Pejam celik pejam celik pastu pejam celik dah tua aku nie kan? hehehe. dah form 5. calon SPM tu beb! aku cube berubah,, dan berubah dan berubah,, nak jadi lebih baik la tahun akhir nie. seperti biase, penasihat aku cakap ''kalau boleh tahun nie aktif sikit kat KOKO. sebab nak kumpul merit untuk sijil SPM.jangan banyak main je'' haishh. susah kowt. lagi lagi sekolah aku nie, pelajar padat gilers maklum lah sekolah kat ''SMK Kulai Besar'' x_x ramai sangat saingan. siape lah aku nie.

Okey, imbas balik sesi 2011. sedih tau tak ? muke aku even sekerat ke setengah ke sesuku ke nampak batang hidug ke kan,, kan, tapi takde langsong dalam majalah sekolah weii. -.-''. buang duit aku beli. hahaha. nak wat cane kan, mase dyorang sibuk snap-snap aku terpakse balik kampung.. nenek meninggal. (Al-fatihah untuk wan aku). rase-rase tahun nie, aku harapkan pengawas je la kan, nasib baik muke masuk dalam carta organisasi pengawas sesi 2012.As along(bendahari) pengawas hehehee. rase-rase macam banyak je muke aku tahun nie keluar ^^ perasan pulak kan? hehehe. ''peduli ape aku'' :D

Homework aku, even 3 hari dah macam 3 bulan punye. haha. banyaknyeee! lagi lagi essay ouh essay. ingatkan semalam nak settelkan, tapi idea nie tak turun turun lagi. masih honeymoon agaknye lah. kalau aku dilahirkan memang keje buat essay je kan. best jugak canggitu. takde ar tunggu idea aku turun sampai 33 abad 20 dekad setengah. lame kan ? hehe ''peduli ape aku'' :D

Kelas pun best! syukur Alhamdulillah aku masih kelas lame. tak jadi streaming. yahooo! pastu kene lantik jadi AJK kebajikan. hehe. kebajikan ke keBAJETkan kan pon aku tak tau lah. haha. nampak muke aku nie memang selalu buat kebajikan ke? well muke orang suci. hahaha.aku kene buat carta organisasi pulak. bahan tak beli lagi. kene jugak lah petang nie lari pegi kedai jap cari bahan.

Jap, nak cite sikit pasal kelas nie kan. kelas dulu kat aras bawah je kan. dekat dengan tandas lah segale bagai. takyah susah susah nak tunggu turn turun/naik tangge yang sexy(seksa) tu. ya Allah. tapi sekarang nie, kelas kat aras 3 block D hujung dunia. btw, pemandangan sangatlah cantik dan tenang.. Alhamdulillah. memang sexy sikit tapi bile dah masuk kelas rase tenang, aman, harmoni dan sejahtera. kalau pandang sebelah kanan nampak lah hutan batu.bangunan-bangunan kat Bandar Putra tu.. atap IOI MALL pon boleh nampak tau! hehe. kalau pandang sebelah kiri. terserlah lah keindahan alam ciptaan Allah. nampak lah pokok pokok. di situ lah tempat selalu mate aku tertumpu kalau nak cari idea. harap lah budak lelaki tak ade yang perasan bile aku pandang kiri. bukan aku dok usha korang, aku memang suke tengok pokok pokok. rase lapang je otak nie kan. kalau tak caye ,, tanya sama pokok~

rasenye tu saje lah untuk minggu nie. memang tak sempat nak membebel. assigment banyak. kalau boleh 24 jam nak mengadap buku. okey korang jage diri baik baik. belajar sungguh sungguh. pesanan ikhlas dari An-Nur Fatehah Ismail. dan untuk diri aku sendiri. doakan yang terbaik okey. bye~

-Assalamualaikum-


Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥