♔second week!♔
Saturday 14 January 2012 | 23:07 | 0 love drops
Assalamualaikum // Hye !

Dah 2 minggu sekolah kan? homework pun dah macam 2 tahun.. ermm. btw. aku dah settelkan semua homework aku.. so takde la terbeban sangat nanti.. okey hari nie hari ahad, memang setiap ahad aku akan buat entry. sebab aku memang free setiap hari ahad.

Minggu kedua sekolah, aku dah tak bersemangat. kenape ? sebab.. kelas dah tukar tukar. aku dah naik kelas. ermm. sumpah aku tak suke sangat kelas tu :'(( aku nak kelas yang dulu. yang nampak atap ioi. yang nampak pokok pokok hijau. aku nak semua tu!! leceh ar, bile time PI ngn TI kene tukar tukar kelas. wurghh -.-

Aku rindu saat gelak tawa time belajar. now. dah macam kosong je rase. ermmm. nak belajar pon ikut mood ah. Dah berape kali kitorang buat permohonan nak tukar kelas. tetap takdapat. haishh. kenape la jadi pulak nak streaming tu. padahal kelas same jer.. hayyo hayy..

BOSAN ! BOSAN ! BOSAN !

btw. tahun nie aku nak dapatkan banyak sijil. semua persatuan, kelab aku dah pegang jawatan. 
pengawas: bendahari.
rumah suke exora: N.pengerusi.
PPIM: ketua komander.
kelab sains dan matematik: N.bendahari.
okey.. tu jer.. sijil tu yang penting. aku nak aktif dalam sume aktivi.

yang penting sekarang nie aku nak focus semua subjek. focus dan focus dan focus. target aku 7A+ . semua subject nie insya Allah aku boleh score.
 ermm. tu jelah kowt enty untuk minggu nie. sebab aku takde mood sangat.

 Assalamualaikum // Bye~



Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥