♔JANUARY / 2012♔
Tuesday 31 January 2012 | 02:33 | 0 love drops
Assalamualaikum / Hye :D

Hurmm,, currently, malas nak update blog. tengok ah,, dah bersawang kan ? buzy laaa.. T_T
aku pon tak tahu, ape yang buzy nyee kan.. kalau free pon, banyak bende lain nak buat, if aku post pon, ade ke orang nak baca ?

Abaikan, now mood aku nak blogwalking pon dah datang balik. so, aku nak cerita yang,, CNY baru je habis kan, semua dah sekolah balik. as normally as student. hoho.
haritu kan, balik rumah lama. huhu TT_TT triple sad lah kan. teringat kenangn mase kecik-kecik dulu kat rumah tu.. sekarang nie, semua dah besar panjang, kawan kawan pun dah rase malu kan bila jumpa. hehe. padahal kecik-kecik dolu main tak hengat nak balik. Actually balik rumah tu sebab nak kemas, mama kata ade orang nak sewa. banyak lagi barang barang aku kat rumah tu, sayang pulak nak buang. yela kan, baju baju lama tu, semua kitorang bungkus balik dapatlah 5-6 plastik hitam :D

Pastu kitorang sambut bufday kat homestay. best gila.. time CNY tu pegi berkelah kat pantai batu 4 PD. aku malas nak mandi, jage kulit . haha. okey, kitorang just photoshoot sahaja.



dah macam orang buta pegi pantai kan ? HAHA. 

okey lahh. sampai tu je kowt post untuk bulan JANUARY. esok 1 FEB. ouhhh. cepatnya masa berlalu N_N

Assalamualaikum / Bye :)






Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥