♔percaya pada takdir (:♔
Saturday, 17 December 2011 | 00:50 | 0 love drops
 

assalamualaikum.
harinie nak cerita pasal takidir (:
(jap nak bersila jap, memandangkan topik harinie takde la panas sangat just membuatkan hati aku berrrrgetarrrr) fuhh fuhh. sabaq teha, sabaq okey. chill (:

semua orang dah ditetapkan takdir kan? boleh tak kite nak melawan takdir tu ?
''sape boleh? meh habaq mai kat ceq'' . takdir tu memang tak boleh berubah. sume dah ditetapkan oleh Allah, iaitu tuhan kite (: suratan takdir gitu la.. hermm.

KALAU DIA BUKAN UNTUK AWAK, BOLEH AWAK TERIMA TAKDIR NIE ?

entah, aku pon tak pahan la wehh, kalau dia bukan untuk kau, yang nak kejar dia lagi buat ape kan? tak rase sia sia kerrrr ? banyak lagi lelaki lain, nomel kan berpasangan. kalau ade jodoh kekal. kalau takde jodoh so?
bukan nak cakap ape la.. kadang kadang tak rase menyesal ke? dah terang lagi bersuluh dia dengan budak tu, kenape kau nak dia jugak. aduuyaii.

seriussly weh, aku dulu pon ade gak orang yang aku sayang, dia cinta pertama aku. tu pon same lah nasib aku macam kau,, so aku terima takdir tu, aku rase kebahagiaan aku dengan dia bukan lah berpihak dengan aku. so aku lepaskan dia,, dan biar lah dia bahagia dengan orang yang dia sayang. kalau jodoh tak kemana. even banyak halangan , dugaan, kalau Allah nak satukan, akhirnya bersama jugak kan :)



lupakan dia:

senang ker nak lupakan orang yang kite sayang ? ofkauss lah susah! lagi lagi kalau dah setahun,dua camtu kan.. cara aku nak lupakan dia,,perit sangat, tapi hasilnye, kite rase bebas, bebas dengan sesape je kite boleh kawan.

 percaya pada takdir :) dia bukan untuk kita :')

 kalau ade fesbuk dia, aku block :) sebab aku tak boleh tengok muka dia :')

member dia, aku remove :) sebab tanak ingat kenangan doludolu :')

kalau ade nombor dia, aku delete :) sebab takmahu kacau dia dengan orang yang dia sayang :')

tukar nombor baru :) aku takut, kalau aku tak contect dia, dia yang contect aku :')

simpan barang kenangan :) jangan buang sebab benda benda tu boleh boleh dijadikan kenangn :')

cari yang lain :) macam biase la, bende bende camnie sume dapat pengganti :')

Allah dah tentukan, setiap orang ada pasangan :')


yang menaip:

 An-Nur Fatehah ismail

Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥