♔nangis dalam hati :')♔
Saturday 31 December 2011 | 07:03 | 0 love drops
Assalamualaikum. okey,, aku type entry nie sambil nangis, errr. nangis dalam hati. sory,  etcely kan, dari semalam aku dah sedih dah. tu yang aku sebok update kat status fesbuk, yang aku tak puas hati dengan kawan aku. sedih tau tak bile rase diri kite nie tak dihragai. Aku rase menyesal pulak. than aku tak tawu sebab ape aku tak dihargai, mungkin sebab dulu aku tak menghargai dye. btw, tu dulu la weii, mase tu kecik. tak fikir pon pasal menghargai dan dihargai nie.

Waaaaa :( ape salah aku nie. paling aku kesal. aku pon tak tau la dye buzy ke ape kan, tapi dye dah 'like' bende tu, dan dye dah perasan, just dye tak comment 'terima kasih teha' ke 'terima kasih kawan' ke langsung takde. yaaa. aku rase sangat dye orang betuah yang penah aku kenal. since kecik aku paham dye cane. dan hal nie aku dah cerite kat tacha, tacha kate, aku tak wish pun befday dye. sebab dah faham sangat dye cane.

Okey, cangginie ceritenye.. 'dulu'.. bufday dye. aku pon rase bersemangat tau, berkobar kobar nak buat something untuk dye. like a suprise la. sebab takde present nak bagi. so aku dah buat something tu. aku bagi kat dye. pastu.. macam aku cerita kat atas lah. dye tak cakap terima kasih. at least 2 perkataan, tapi kalau dye nak cakap lebih daripade 2 perkataan tu aku lagi suke. but, ape yang aku harap sangat 2 perkataan tu. langsung takde :(

Aku tawu ramai kawan dye, sampai aku pun dye lupe. takpe la. dye pergi kat kawan kawan dye yang ramai bebenor tu. sure! aku suke tengok dye bahagia kawan dengan dye sume. nanti, jangan sampai dye lupe kawan dye yang ramai bebenor tu. bile dah ade kawan baru. seryezly aku cakap. umur semakin membesar nie, memang sepatutnye cari kawan sejati.

Dan ape yang aku cakap dengan korang, aku dah jumpe kawan tu. kitorang ade 4 orang termasuk aku.since tadika lagi dah kawan sampai la nie. 2 orang tu memang aku paham sangat. tinggal dye sorang je yang kitorang tak pahampaham lagi dye cane. patut ke kitorang lupekan dye ? bile kitorang ingat kat dye, dye yang lupe kitorang. ya Allah, ape lahhhh. tak paham aku haihh.

-LANTAK PI DEPA LAH-

Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥