♔The curse..♔
Wednesday 21 December 2011 | 04:44 | 0 love drops
Assalamualaikum,,


   Ha,, semalam kan aku dapat buku teks form 5, pagi tadi dah siap sampul semua buku teks, siap tulis nama lagi tu! bukan exited,, tapi tak sabar. hehe. Lepas sampul buku tu, aku pown tertarik kat novel atas nie,, muahehe.

   Bukak je novel nie, aku tegelak! muehehehe.. sebab ade name Azreen, name kawan aku. kitorang panggil dia mak long, perwatakan dia nie macam makcik lah jugak, ade yang pangil dia makcik, tapi aku lagi suka panggil dia maklong sebab dia nie along(bendahari) kelas kitorang.

  Bila baca novel nie, aku bayangkan lah azreen yang tengah acting dalam novel nie,, muehehe..
novel nie best gak, sampai bab 3 nak masuk bab 4, mata aku pon terlelap.. tetibe aku pulak yang ganti tempat azreen tu. tah macam mane kan, azan asar baru terjaga. muehehee. macam ade yang tak kena je kan,, nie lah namenye menghayati! muehehe..

itu sahaja untuk hari ini. sebab tu je yang aku buat sepanjang hari ini :)

the best actor :

Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥