♔BEN ASHAARI Tanya Aku Nak ke IPT mana ?♔
Sunday 18 December 2011 | 22:27 | 10 love drops


okey,, Assalamualaikum semua!!

    Harinie aku nak join segmen budak sekolah by http://www.benashaari.com/ . memandangkan tahun depan aku bakal menduduki SPM . Dia tanya aku nak ke IPT mana? aku teringin nak study kat uitm puncak alam tak tau lah kenape kan,, kalau kat info kat facebook pon aku letak study at uitm nie,. mule mule tengok gambar uitm nie, aku teringin nak jejak kat sana. errr. yang lagi exited kan, aku like page tu, than berangan macam student sana. semua perkembangan pasal puncak alam. aku tahu. hekekekekee.

    Mengenai course atau jurusan yang aku akan ambil, computer and information technology or office management . sebab aku minat sangat pasal computer nie, . Insya Allah :)

    Dengan course yang aku ambil nie kan, mestilah bersesuaian dengan cita-cita aku.. okey, korang sekarang nie, macam-macam pekerjaan dengan computer kan, so, aku ambil diploma and degree. kalau ade rezeki sambung master and phD baru dapat kerja yang bagus bagus kan ? Insya Allah :) kalau ada niat baik, insya Allah, Allah tolong permudahkan. 

   Mengenai impian, aku nak jadi lecturer in computer and information technology / office management nie , insya Allah. Untuk memastikan impian nie tercapai, aku haruslah minat dan terus minat dalam computer nie,, sekalius focus juga pada subjek-subjek yang lain juga..

   Sumber inspirasi ?  Mark Zuckerberg !
semua orang tahu yang beliau nie pengasas facebook kan? beliau juga merupakan seorang student di harvad university. 

KALAU DIA BOLEH BERJAYA,  KENAPA SAYA TIDAK?





CREAT BY:


Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥