♔terluka.♔
Thursday, 3 November 2011 | 00:10 | 0 love drops
1/11/2011

Awaq,, dah tawu kan macam mane derita nye saye nak tanggung semue ni,,
saye buat macam tu bukan nak seksa awaq,, tapi nak bagi pengajaran kat awaq,,
biar awaq sedar,, biar awaq tawu, biar awaq rase macam ape yang saye rase..

Saye mintak maaf dalam mase sebulan nie,, saye tak dapat nak percaye sepenuhya kat awaq.
awaq yang buat saye jadi macam nie,, awaq hancurkan segala kepercayaan saye..
memang saye nie mudah ditipu.

Awaq rase bersalah, awaq pon call enset saye,, tapi saye offkan fone,, 21 misscall.. awaq call telefon rumah, saye angkat, pastu saye ended. Saye tak sanggup nak dengar suare awaq,, kali kedua awaq call saye terjawab, pastu tetibe rase pedih sangat hati nie,,saye terpakse putuskan panggilan...kali ketige awaq call ,mama yang jawab,,sebab saye dah tidur.. saye tak sihat.. 

2/11/2011

Kawan awaq kate awaq demam, awaq tak makan,,kalau awaq makan pown awaq muntah..
awaq tak g kelas, awaq tak pegi sekolah dah tige hari awaq macam tu.. mule-mule memang saye tak caye sebab,, saye takut awaq gunekan lagi kesempatan atas kepercayaan nie,,..

Kawan saye bagitawu yang awaq betul-betul mintak saye bagi peluang kat awaq,.. awaq...,,saye dah lame bagi peluang kat awaq,.. saye saje buat tu semua nak uji, awaq boleh tak hidup tanpa saye.. saye nak awaq rase semua tu...saye nak bagi awaq rase erti terluka..

Saye tak sampai hati nak biarkan awaq tak terurus macam tu...saye cube nak terima awaq,,
Alhamdulillah. semua nye dah kembali normal..

Awaq pown dah ceria balik.. awaq still mintak maaf kat saye...

Saye memang dah lame maafkan awaq,, tapi dalam mase yang same.. saye nak awaq tunaikan janji-janji awaq tu........

Awaq,, saye sayang awaq...........




Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥