♔pesanan aku.♔
Friday, 11 November 2011 | 00:16 | 0 love drops
haluu..haluu...
assalamualaikum. hehe.. tengok tajuk macam baik je kan,, nak berpesan pesan kat orang.. hehehe..
suke hati aku la.. nak pesan ke tanak kan,, bukan aku type nie menggunakan kaki tangan dan jiwa lara kau pun kan?.. hehehe..

oke ar kite terus pada topik yang akan dibincang kan tadi ya ibuk ibuk bapak bapak sekalian yaa.,.,
actually aku geram gile kat sorang budak nih.. hayoo. tak tawu la kenape kan,, maby bile dye tak cari masalah ngan orang dye rase seluruh nerves dalam badan dye akan terencat kowt.. tak pown la kan,, aku rase tu aktiviti dye sepanjang cuti sekolah nie...hahahaha.. kelakar la dye nie......

tapi kan,, kalau aku tawu la tu memang aktiviti dye sepanjang cuti sekolah,, aku nak bagi tawu dye,, yang aktiviti cuti sekolah dye nie memang tak berfaedah langsung !! hahaha.

hape la kau nih,, buat keje tak de paedah,, pegy ar tolong mak kau ke ayah kau kerr.. dapat pahale la.. mak ayah kau pon makin bertambah sayang kat kau kowt.. nie kau pegy carik pasal ngan orang buat hape.. kau nak cari pasal ngan aku lak tuh..
cari la orang laen weh,, pasal tu memang takde kat aku... hahaha.. kelakar la kau nie....!!!

Kalau betul la kau nak cari masalah ngan aku kan,, boleh la.. memang banyak masalah yang akan aku bagi kat kau nanti.. jangan tak tertanggung pulak banyak nye,.ahaha.. kelakar la kau nie....!!!. tapi kau kene ingat hari nie mungkin kau senang, kau happy.. kau bahagia.. memang tak dapat nak dinafikan lagi hari nie memang hari hari indah kau la kan...
so, suke hati kau la nak cari masalah nagan aku.. tapi aku nak bagi tawu kat kau,,, dunia nie berputar wehh. kebahagiaan tak kekal pown, ade hari kau akan kecewa. menyesal , sume la kau akan rase.. dan pade mase tu la kau akan rase macam mane yang aku rase..ahaha.. kelakar la kau nie....lawak gile!!!

kau rase bangge dapat wajah/muke yang manis, yang cantik yang ayu yang comel..segala-galanya sempurnakan... tapi kau ingat................hahahaha!!
hidung mancung, pipi gebu, bibir sexsy, kulit putih tu.. sebenarnye tak kekal.. kalau Allah nak jadi kan kau hodoh,, bile bile mase je boleh jadi.. jangan la perlekehkan orang yang tak sempurna macam kau nih...
aku bukan nak doakan kau jadi hodoh. tapi nak suruh kau ingat la.. kecantikan tak penting sangat.. orang pandang budi bahasa.. akhlak mulia.. ahaha.. kelakar la kau nie....!!!
wehh, kau perasan tak panyak kempen kempen budi bahase yang kerajaan anjurkan.. kau tak join ker ? ohhh... kau tak join.. patot lerrhh.. = =' ape la kau nie,, ape pon tak boleh,,,hahaha ntah pape tah !!
lepas nie kau join la kempen kempen tu,, banyak faedah tau., daripade kau buat kerje kerje buduh sikit tu..

kann? nampak tak bayak saranan yang aku bagi kat kau.. aku nak suruh kau berubah.. hape daaa. kau cari pasal ngan aku. kau tengok aku dah membebel panjang panjang.. kau nampak tak karangan yang aku type nie... untuk kau.. tu pown kalau kau bace la... kalau kau tak bace pown aku tak kesah..
yang penting aku tak kesah...(ape aku type nih ? hahaha)

p/s:
*kau hentikan la keje keje buduh kau tu wehh.. satgi aku bagi kau keje yang lagi buduh.. kau nak ??
kalau nak boleh dtg umah aku... banyak gile keje buduh yang aku bole bagi.. cth: kau tolong kire berape butir beras yang mak aku masak tiap-tiap hari... oke tak ? kalau taknak... takpe...ape la kau nie,, ape pon tak boleh,,,hahaha !!!

*kau cari la orang lain,, kalau nak cari masalah... aku tak cari masalah ngan kau pon... jangan nak menyebok kacau aku... nanti aku kacau kau... sampai lubang cacing pon aku cari kau....haaaa takut tak ?
ouh.. tak takut ae ? oke la... kalau kau cari masalah ngan aku,, aku bakor umah kau,, oke tak ?? oke letuw...
ape la kau nie,, ape pon tak boleh,,,hahaha !!

*dah dah dah,, pegy la maen jejauh.. hayoo.. tak kuase aku layan perangai budak budak kau tuh...
ngan budak tahun 5 bole la kau buat mcam tu... dulu mase aku  tahun 5 asal kau takde.time tu aku lurus bendul sikit.. boleh la kau buli.... nie aku dah form 4 baru nak datang.... lembab betol....haha.. lembab la kau nie....

*okey... jage la diri kau tu dulu .. jangan sampai hantu aku datang dalam mimpi kacau kau punye boipren.. nak tak ? aku boleh buat.. hahaha..kalau boipren kau hensem mcm ashraf muslim takpe gakk... nie hapeh.. same cam kau.....ape la kau nie,, ape pon tak boleh,,,hahaha !!

okey... chaw chin chaw...

yang penat membebel:


Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥