♔perbezaan MEN dan DI♔
Thursday 17 November 2011 | 21:42 | 2 love drops
okey okey okey !! tetibe je okey nie kan ? macam hape tah. haha

ASSALAMUALAIKUM.
title entry nie macam nak mengajar bahasa melayu pulak kan ? haha nak beza beza pulak kan?
dah macam terlebih pandai pulak kan? hekkhokk..

sukacita nak bagi tawu kan, terfikir-fikir pulak ayat yang bakal korang bace sekejap lagi kan.. ayat nie difikirkan mase tengah jemur kain. bile dah jemur kain mesti la tengah panas terik kan? pastu automatik otak pun panas kan,, bile dah panas mule la dapat idea idea yang macam bernas bernas kan.. (macam jerr)

dah penat-penat membebel kan, bile pulak la nak masuk masuk topik nie kan..

okey lah kan..
perbezaan nye..MEN dan DI ..

biase nye kan.. dalam dua perkataan nie, yang terase la perbezaan nye kan.. orang yang berada di tempat DI.
korang pown dah macam pening-pening kan bace aku merepek nie.
okey, di sini. aku nak tunjukkan beberapa ..

1. Orang yang MENINGGALKAN dan DITINGGALKAN.
sape yang paling sedih ? mesti la yang ditinggalkan.. yang meninggalkan tu relex je kan. kalau sedih pown sedih sikitsikit je la, tak macam orang yang ditinggalkan.

2. Orang yang MENGGANGGU dan DIGANGGU.
sape yang rase terancam ? mesti la orang yang diganggu kan. orang yang menggangu tu relex je la kan. same macam contoh di atas. orang yang diganggu tu, kesian gile la kan. hidup tak tentu arah. kesian kesian..

3.Orang yang MENCINTAI dan DICINTAI.
sape yang feeling ? huahuahua. nie macam isu isu sensetif ar bagi aku. bab bab cinte nie memang aku fail la kan.
tapi aku rase yang dicintai la rase panahan asmara tu kowt. betul ke? haha. terpulang la pade yang memilihnya.

okey. disini aku nak promote sikit la buku buku .. haha. dah jadi promoter tanpa gaji aku nih..
best kowt buku nie, bagi aku la., bukan nak belagak ke hape kan,, dah aku nie memang suke bace motivation books nie..
sebab aku bukan nye pandai sangat kan. baru nak up up lah bak kate budak sekarang. hamenderr ar kan.

''WHY MEN DON'T LISTEN AND WOMAN CAN'T READ MAP''

bagi sesiape yang tak teror sangat english kan.. korang boleh la beli yang terbitan PTSmillennia kan. nie edisi BAHASA MELAYU. so lebih faham kan.. buku nie pown takde la berkaitan dengan MEN dan DI nie,, sesaje je kan nak promote.. buku nie lebih berkaitan dengan kehidupan seharian antara LELAKI DAN PEREMPUAN. so aku bace buku nie pown otak aku dah matured sikit kan. hahaha. best la jugak kan..

yang amat berhormat:

Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥