♔fuhh fuhh!! bosan!♔
Monday 21 November 2011 | 21:14 | 0 love drops
Assalamualaikum semua.
entry nie, di type untuk orang yang tengah bosan dan tak tau nak buat ape. *garu kepale jap*

seryezly,, boring gile tunggu abang tu abis SPM. Ya Allah boring sangat  dok rumah. balik balik online. online je nampak muke aku, bile nampak muke aku jer online. ape ar nak buat. nak text abang tu pown rase serba salah kan. takut aku ganggu dia tengah study, so aku mengambil keputusan text dye selepas pukul 11 and dalam msg tu pown wish, gud nyet. sweet deram and... bla bla bla..daa..salam.. *muah sikit*  tu ar rutin harian sebelum tido. pastu terus ar tido. kalau ade mase dye reply, (lepas bangun tido aku bace).. kalau dye buzy sangat, tak reply pown.[takpe kite tak kisah :( ]

kalau aku pandai drive kan, heshh.. dah memacam tempat aku pegi. nak pegi negeri sembilan dulu ah. hahaha. jengah jengah abang tu kat hostel.

nak tau ke keje aku kat rumah time cuti nih,, okey.. firstly aku bangun tido. pastu mandi lelame sikit, main sabun dalam toilet. pastu turun, pegi dapur. brekfez, pastu kutip baju kotor kat setiap bilik, pastu pegi kat mesin basuh, pastu basuh kain.. pastu sapu ruang tamu.. pastu sidai kain. pastu *jap, korang nampak tak banyak pastu? tu maknenye aku rajin sangat ! haha* okey, mase sidai kain, aku kire la berape banyak lori yang lalu depan rumah...
 cth:
''tilam tilam tilam lama tuka balu''..(lori tilam)
''pon pon pon..bunga bunga''(lori bunga)
''pen pen pen''(bunyi pen, tapi yang lalu lori gas)
''pin pin pin ..beli sulat kaba lama''...(ceteka lori ape nih?.. okey good, nie lori surat kaba lama)..
okey dah habis sidai kain, aku pown online la sampai petang.. rehat jap tengok tv kalau ade cite best, pastu sambung lagi online sampai malam. tapi waktu solat tu aku rehat ar jap. g solat pastu sambung balik bermusyawarah kat fesbuk.. kalau rajin jari jari aku nie menari kat keybord,, aku pown menaip la entry tah hape-hape, macam entry yang korang bace nie kan...ya Allah,, ntah paper ar aku nie kan,

aku suke cite pasal abang tuh----> <----abang tu suke bace cite pasal dye,
dye kate 'lawak'! haha.
actually kan.. aku rindu kat abang tu..(malu nak cakap) hihi.. aku tunggu jer abang tu abes SPM. .. sebenarnye kan, dah banyak kali tersentap ngan abang tu weh,, takpe, dye tengah SPM kan, kite bagi dye rilex dulu.
 ''awak tunggu ah lepas awak abes SPM okehh, nanti kite balas'',, haha, jahat kan?
okey, aku  rindu time bergurau ngan abang tuh weh,, message yang dye sent, dah nak dekat 1000 aku tak delete lagi. hahaha. bukan malas, tapi sayang.. yela bukan selalu kitorang text pown... time ghindu aku datang, aku bace la sume message tuh.. tu la function nye.. haha.. nak je datang sekolah dye senyap senyap kan,, aku nak usya hape dye buat kat sekolah tu,, sampai buzy mengalahkan PM. yela kan, dye kan anak sultan, maby dye nak selesaikan masalah ngan rakyat rakyat jelata.. tapi aku pown rakyat dye jugak kan? dye tak kisah pown kat aku.. nie yang nak nanges nie kan...
takpe teha,,kau chill okey, tak lame lagi nak jadi menantu sultan. permaisuri kepada TENGKU 'M.S'.
taksabar rasenye nye kan,, wahaha ! (-berangan+perasan-)..

ya Allah, hari tu kan, abang tu tacing ngn akak angkat dye.. hiw hiw hiw.. pastukan dye nanges, hiw hiw hiw. nampak je macho kan, hiw hiw hiw. pastu aku pujuk dye kan,,  ''awaq, awaq, kite nih dah ah tak pandai pujuk orang,, nanti tak pasal pasal awak yang kene marah ngan kite balik'' hiw hiw hiw. yup!, aku mengaku,, aku tak pujuk dye pown,, aku marah dye.. sebab kan dye menyebok time orang tengah dating.. pastu aku cakap ''padan muke'' hiw hiw hiw.. ''sory taw waq, sebelum kite kawin, nanti kite pegi kursus cara-cara nak pujuk orang menangis, okey takmo worry''..
tadi kan, aku tengok video yang abang tu buat,, khas untuk aku tuw!. hiw hiw hiw. ya Allah,, terharu lagi..pastu gelak dalam hati.. hiw hiw hiw..aku sayang abang tu,, huhuhuhuhu... (gedik je ah),,

okela.. habis cerita untuk episod nie,,
-BERSAMBUNG-

pengarang terhebat:

Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥