♔AKU Sombong atau Pemalu♔
Thursday 24 November 2011 | 07:07 | 0 love drops
ashowww... kantoii.. usya blog aku ae?

-AssalamualaikuM-

ermm. actually aku tak tau nak buat entry pasal hape harini..
ya Allah,dah berape kali aku delete title ngan entry HAHA teruk!..
tangan nie rajin sangat nak menari-nari kan,
ape pown boleh, yelaa aku memang rajin :D

 memandangkan malam nie abang aku balik umah,, sure punye lah dye akan MONOPOLI laptop nih, dan pada hari-hari yang tak betuah tu la blog aku mula bersawang..

okey AKU SOMBONG ATAU PEMALU,

Pemalu tu satu anugerah bagi aku..chewahh! haha.
aku memang pemalu bila..bila..*fikir jap* emm tah la, aku pon tak tawu bile aku jadi pemalu nie. haha.
bagi korang aku nie pemalu atau pendiam, cehh. kalau orang tak kenal boleh la label aku camtuh.
kalau korang dah kawan aku dalam mase 3 bulan jer tak banyak,, sure punye korang yang penat..
aku nie kaki jalan. HAHA. cane kaki jalan tu ? bukan ke kaki memang untuk berjalan kan,, same macam semua orang.. takde yang pelik nye..hoho.

Sombong? opss? aku sombong ?
 lets folloe me say .. NO! NO! NO!
aku tersanagat lah , tersangat lah, tersangatsangat lah friendly. hehehe.
just Sombong untuk orang yang sombong ngan aku la kan,,
nak contoh tak?
okey, contohnya... haritu kat bus stop sekolah,,
aku tegur sorang budak perempuan nie,, ''hye, comel bear, beli kat mane?''
yelaa. sebab aku pelik,,kat sekolah ade pulak jual tedy bear kan,, seram nih..
dye pown cakap ''bliatcekgu''
paham tak ? hahaha. laju gila dye cakap weh, mcm ade emas kat mulut tuh.
sampai tak sempat nk SPACE..
aku tnye lagi sekali,,
dye pon cakap..
''beli kat cikgu ar''...
pastu dye pon blarr..
aduh,, orang dah tanak layan kan,, ape de hal...
dalam hati aku ''dye nie malu nak cakap ngan aku,
maby aku comel sikit harini...lantak lahh.. ramai lagi kawan aku ade''.....

aku tak kisah ape korang nak label. just aku nak pesan sikit ar,, tak banyak...

pesanan aku:
1.tengok orang jangan tengok luaran peribadi.. memang rambut same hitam,, hati lain lain,,
memang luaran kite nampak muka dye tu baik,, dalam hati,, ya Allah,, Allah je yang tahu kan,

2.jangan sombong sangat la.. tak kemana pon pegi nya.. kalau pemalu lain cite,, sombong jangan.. memang parents aku tak penah didik kitorang jadi sombong, so kami adik beradik tersangat lah friendly and open minded.. just adik aku yang last tu la,, susah sikit nak terima orang.. tapi kalau dah lama,, okey la kowt..


-BERSAMBUNG DENGAN ENTRY LAIN-

kite tersangat lah comel kan?: heeeee :D

Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥