♔TheApie Tv production.♔
Wednesday, 5 October 2011 | 20:56 | 0 love drops


Assalamualaikum.
hye beb! di sini aku nak cite la pasal 2 orang kawan aku,
camnie citer dye,,
'DULU',, dulu la..kan,, diorang kate ngan aku dyorang nak buat video.
aku ingat dyorang nie main-main kann. sebab dyorang nie cakap tak pernah seryez wehh.

sekali tetibe lak muncul page dyorang,,


'LIKE' tekan sini..

hehe. page nie di tubuhkan oleh:
'Apie'

(kiri Cupie, kanan Arep)

dan dibantu oleh Amer Ezzat .
selaku photographer dyorang.

time dyorang tengah shooting.. cheewah!



(sorry bro, aku curik gambar korang,, takpe kan?? hehehee..)

antara video dyorang yang ke berape pun aku tak kire.. 
hehe.. kalau nak tengok selebihnye tekan la sini !! sini !! sini !!



okeyy. now. aku nak bagitau korang, yang aku bangga sangat dengan korang.
sebab...sebab..sebab..

korang kreatif. banyak kott idea nak buat video tu semua.
nak edit la satu hal..
haha okey enjoy !!

PROUD TO THE APIETV PRODUCTION.





Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥