♔lelaki perlu tahu ^^♔
Thursday, 27 October 2011 | 06:29 | 0 love drops
Assalamualaikum,
seruan untuk kaum adam yang kat luar sane ,
(memey lah,ade ker orang duduk dalam pc? ermm -,-)
whehter yang dah berpasangan atau pun masih single,, korang perlu tahu bahawa maksud yang tersirat dari sifat wanita..
kehkehkehkehh, okey bace nih.

SENSITIF : bukan bermaksud suka merajuk..tapi cuma nak bermanja dan mendapatkan perhatian.tak salah kan ?

CEREWET : bukan bermaksud FUSSY tak tentu hala..cuma wanita ni sukakan ketelitian..cermat..dan kadang2 teringin jugak LELAKI mengikut kata-katanya sekali sekala.

HALUS: bak sehelai sutera, cantik, mulus, lembut dan mudah tercarik dan koyak..walaupun sorang wanita memaafkan seseorang yang lain atas sebab kesalahan, biasanya WANITA akan ingat kesalahan tersebut untuk dijadikan sebagai pengajaran..Bukan sebagai DENDAM..paham??

IKHLAS : ikhlas seorang wanita tak perlu diragui..yes! tapi sekarang nie,, ermm.(tak semua lah)

KORBAN : WANITA sanggup berkorban apa saja untuk seseorang yang amat disayangi, ibu bapa, anak-anak , dan suami. WANITA amat tabah..

PRIHATIN : sentiasa memerhatikan keadaan sekeliling dalam diam.

MANJA : walaupun dia adalah seorang WANITA yang pandai berdikari, naluri sorang WANITA masih lagi tetap sorang WANITA. Suka bermanja hanya kepada insan yang bernama LELAKI, namun juga sesama kaum..

EGO : WANITA yang terlalu sayangkan kekasihnya sanggup menolak ketepi EGOnya apabila bersemuka dengan yang dicintai..

CINTA : CINTA pertama bagi wanita adalah yang paling dalam dan tulus..

SEKS : seks bukanlah segala-galanya buat WANITA sebab WANITA diciptakan dengan 9 nafsu dan 1 akal. NAFSU yang banyak x tertumpu kepada 1 ja. LELAKI plk dijadikan dengan 9 akal dan 1 nafsu. fungsi lelaki adalah membimbing WANITA dan bukan menghanyutkan..

** "Peranan LELAKI dalam kehidupan WANITA adalah sebagai pelindung
dan bukan sebagai pemusnah.

WANITA diciptakan oleh ALLAH swt dari tulang rusuk kiri dan untuk
dipeluk dan dimanja, bukan untuk dikasari.

Maka lelaki haruslah memahami HATI dan PERASAAN WANITA♥.


.



Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥