♔kalau dia tak maafkan kau macam mana?♔
Friday 7 October 2011 | 07:54 | 0 love drops
ASSALAMUALAIKUM.
SELAMAT SEJAHTERA.

herm.. kalau dye tak maafkan aku? padan la dengan muke aku..takde masalah nak cari masalah kan.. hamekk! kau!

kisah bermula camnie..

ha.. camtu la kot.. pastu disambung lagi..dengan status aku..
yang nie... nie aku copy dari sape tah..pastu aku tukar yang BF jadi GF.


mungkin dye terase dengan comment aku ngn kakak angkat dye tu kowt.. dye pon comment nie..


lepastu kan..lepastu kan..lepastu kan..
aku teros rase bersalah gile wehh..
mandi tak basah, makan tak kenyang..kentut angin malu nak keluar...

pastu kan.. ma, adekadek aku ajak g pasar malam..
otw tu, aku text dye,,'' mintak maaf''..
pastu kan..pastu kan.. dye tak reply pown..

kat pasar kan..kat pasarkan..

hujan renyairenyai.. seolah-olah hujan tu simpati ngan aku..
sobs..sobs..

ade beberape orang penjual nie tengok aku,,
pastu kan dye kate..
''padan muke kau.. buat ar camtu lagi.. dah takde masalah cari masalah''.. 
ermm...
''yela aku sedar..aku salah..''


rupenye aku berangan jer weh.
orang tu tengok aku biase jer, aku yang feeling lebih.
haaaa kan...

aku sedih jer weh, 
pastu aku nampak rojak.. hehe.. mintak ma belikan rojak..
mama pon bayar..
pastu aku nampak kebab..
cakap ngn ma nak kebab, pastu mama pun bayar...
sume yang aku nak, mama aku bayarkan..
sebab mama nampak mood aku laen je kot..
 hujan renyai renyai..
aku jalan sorang-sorang pegang payung..

pastu kan weh,, aku tak sedar.. tau tau tau..
tetibe..
''ADUH'' (pakcik tu pegang dahi)..
pakcik tu terlanggar payung aku..
aku baru tersedar yang payung aku tu membahayekan orang..
huhuhuh.. kesian pakcik tu.. 
pakcik sorry yew..

orang yang kat belakang aku gelakkan sape pon aku tak tau ar..
hahaha. terhibur hati aku sekejap ngan pakcik tuh..

pastu aku sambung balik feeling dalam kete,, sementare tunggu dye maafkan aku..
kuah rojak tumpah kat seluar aku, pon aku tak sedar..

sampai rumah,, takde pon respon..
ermm sedih lagii..
adik aku kate,,
''kak, tengok kebab kau jap''
aku pon bagi la dye tengok..
taksedar yang dye dah makan kebab aku sikit,,(kuang asam nye budak!)

sementare type text mintak maaf lagi sekali..

''sekali dye reply''..

huhuhuhu.. dye dah maafkan aku la weh,,
dye dah lupe kan dah pown...

ermm... tengs la dah maafkan saye yew..
kalau tak,, tak tidur saye malam nie..

pasword fb dye pon aku dah dapat wehh. hoho.

suke aw! ;) 

so.. hasil dari pemeriksaan aku.. yang dye nie 
100% aku punya!! takde sape boleh rampas dye dari aku..
hohoho. takde ape yang mencurige kann akuu.
Alhamdulillah..
syukur aku dapat dye nie :D

 dah lepas nie aku da tanak fikir yang bukanbukan lagi..fikir yang negetif..
dan aku dah tenang.. tenangg setenang-tenang nye...
Alhamdulillah!

doakan kami kekal yew. insya Allah Amin :)


layan lagu kat belog nie jap,,

dimana kamu dimana, di sini, bukan
kemana kamu kemana, ke sini, bukan
katanya pergi sebentar, ternyata lama
tahukah aku sendiri menunggu kamu

reff:
jangan kamu pergi lagi
aku tak mau sendiri
temani aku tuk sebentar saja
agar aku tak kesepian

katanya pergi sebentar, ternyata lama
tahukah aku sendiri menunggu kamu

reff2:
jangan janji-janji terus
aku tak mau kau bohong
temani aku tuk sebentar saja

agar aku tak kesepian...

hhehehe... 
bestnyew!  



Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥