♔semakin membesar.♔
Friday 16 September 2011 | 22:28 | 0 love drops


ASSALAMUALAIKUM.
semua :D entry nie macam sedih sikit.
about my life.

(BERMONOLOG)


diri aku(1): ''FATEHAH''

diri aku(2): yew...

diri aku(1): dah 15 tahun 10 bulan 3 hari kau nie... kau dah besar.. tapi perangai kau still cam bebudak .. kau boleh ubah perangai tu ? kasi matang sikit. hehe. aku buakan ape..nak tengok perangai kau                             sesuai dengan usia kau..

diri aku(2): aku bukan tanak berubah, tapi aku lagi suke dengan perangai aku sekarang, watlex je ar, bukan besar sangat pon, 15tahun je kot,, belom 25 tahun lagi kan? biarlah  orang cakap   aku camtu, camnie,,. aku suke. perangai aku, biar arh aku nak buat ape. dah tu je yang sebati dalam hidup aku.,, memang dah tak leh nak ubah lagi. nanti orang pelik pulak tengok aku berubah. see! perangai aku sekarang bukan jahat pon, still ade lagi kawan, semakin ramai. 

diri aku(1): so memang kau nak perangai kau yang sekarang nie?

diri aku(2): yeww! . memang aku suke. aku tak kacau orang, aku tak cari pasal dengan orang, aku tak sakitkan hati orang, aku tak buat ape orang tak suke. tapi satu je bende yang aku takleh ubah,, hehe aku suke bergurau, aku boleh buat bende tu seryez, tapi sebenarnye takde seryez pon,,.. hehe.. mungkin dengan perangai aku yang tu orang tak suke kot,. tapi tu memang dah tak leh ubah, sape rapat ngan aku, dye tau aku camner...

diri aku(1): kalau orang yang tak rapat ngan kau, ape yang kau buat?

diri aku(2): aku akan cube buat dyorang rapat ngan aku. terutama sekali PEREMPUAN!! haha. lek ar, aku bukan ade nafsu lelaki, dah aku pon satu kaum ngan ko,, takkan nak ngan ko! geli tahu! .. semakin aku besar nie, dah merata tempat aku pegi, semakin banyak la kawan aku, so yang perempuan tu, aku nak cuba kawan ngn korang, kalau korang tak sombong lagi aku suke, bagi yang sombong, ko tengok lah, aku ade care tok korang. huhu.. chill lah weh, takyah sombong sangat la kan.? tak pegi ke mane pon sombong tu. tak cantik. takcomel kalau korang sombong. 

diri aku(1): ramai lelaki kate ko sombong! kau memang sombong ke?

diri aku(2): OH MY!! to boyz: sory sangat, aku kene kenal korang selama 3 bulan baru aku boleh layan korang macam biase. yang baru kenal tu, sory sangat, sebab aku nie pemalu. hehe. to sesape classmate aku, dyorang tau aku camner. sebab aku dah kenal dyorang lame..

diri aku(1): okeh, sekarang ape ko nak buat?

diri aku(2): aku buat la ape aku nak buat, selalu aku online kalau aku boring, kalau aku tension, aku cari orang yang buat aku tension, tak pon aku jumpe phineas and ferb, dyorang penyelesai masalah. wehehee.
dah la. aku besar pon, aku tetap nak jadi budak, bagi aku, budakbudak nie special! semua orang ade untuk dye, semua orang akan buat untuk dye, semua orang akan sempurnakan untuk dye,, so aku nak jadi macam tu balik. kadang-kadang aku sendiri cemburu ngan budak kecik, ye laa.. bile dyorang nak sume dapat.. kalau aku nak.......

diri aku(1): kau takkan dapat. sebab kau dah besar. fikir la weh, kau dah besar!

diri aku(2): aku tau la :( tapi bende yang aku nak tu berfaedah,, takkan tak boleh kot?

diri aku(1): memey ar.. takkan kau nak nangis guling-guling kat lantai macam budak tu?

diri aku(2): heheheheeee.. perlu ke guling-guling ? hahahaha. lawak !

diri aku(1): haaaa! makne nye kau dah boleh fikir! kau tengok budak tu, dyorang boleh fikir ke bende yang dyorang buat tu lawak? tak kan?

diri aku(2): tak lah.. ouh! aku faham.. dyorang tak fikir ape yang dyorang buat tu.. asalkan bende yang dyorang nak tu dye dapat.. 

diri aku(1) haa tau pon..kau dah mule matang sikit..

diri aku(2): aku dah lame matang weh,, aku suke selesaikan masalah orang,, kau je tak tau.. aku suke dengar masalah orang,, dalm mase yang same, aku cube tolong ape yang aku boleh tolong,,. aku suke buat orang senang dengan aku... aku suke bile orang suke aku...kau je tak tau semue tu pasal aku..
ape yang ko tau aku nie cam budak!

diri aku(1): ouh i see.. tapi tak sesuai perangai kau, dengan cara pemikiran kau..

diri aku(2): aku tak kisah orang nak kate ape, yang penting, orang suke dengan perangai aku..

diri aku(1): terpualang la pade kau.. aku takleh cakap ape..

diri aku(2): kau diam je laa.. kalau kau cakap pon kau tak tau  ape ko nak cakap.. k ar , mak aku suruh siap nak g open house. kau tengok, pasal kau, ade dah lupe ape yang mak aku suruh tadi..

diri aku(1): aku diam selagi aku boleh diam,, aku harap orang suke dengan kau..oke, Assalamualaikum.

diri aku(2): walaikumsalam beb. k choww!!

tu la hidup aku,, tu ar aku dengan diri aku sendiri, aku pelik dan aku unik. aku tak gile. tapi aku gilegile..!!

-oke mak aku dah panggil- so bye! ASSALAMUALAIKUM semua, enjoy yourself.
 jadi diri sendiri oke.
its better..

boleh tak aku letak gambar IC camnie ?
hehehee... babayyy!


Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥