♔kau nak pergi jugak kerr ?♔
Monday 26 September 2011 | 01:10 | 2 love drops
ASSALAMUALAIKUM!..
hari ie aku tak datang sekolah.. sebab... aku...aku...aku...aku...malas.


entry nie macam mane aku nak cakap erk,, ermm..erm..erm.. korang bace je la erkk.. --'

oke, nak cite pasal kawan aku, peminat avril lavigne dye pakai bag polka dots, pensil box polka dots..
nampak tak? yang warne merah ade tulis ''HANDS OFF'' tu botol dye laa.. yang tulis ''Put it's back, it's mine''
bajet gilaaa ! hehe tu botot botol aku,,..

ermm...
 mak dye rapat ngan mak aku, haritu mak dye kate nak pindah rumah.

aku sedih tetibe, belum cukup setahun, aku pun baru masuk sekolah tu, aku rase dah lame gile aku kenal ngan kau! kau dah nak pegi tinggalkan aku.. pasnie sape nak denga , gelak ,, lawak bodoh aku yang tak seberape bodoh tu.sebab kadang kadang aku rase lawak aku logik jugak sampai kau nak terkucil gelakkan aku. lepasnie sape weh? sape nak gantikan tempat kau ?

 Mak aku cakap, ''camtu la kehidupan.. setiap pertemuan mesti ade pepisahan'' tapi aku taksuke perpisahan.
sure ! aku benci perpisahan.. semua orang tak suke perpisahan. tapi kenape ade gak perpisahan tu.. sebab tu lah KEHIDUPAN. dan kehidupan nie yang mesti aku lalui. Aku harap, bile kau kat sana nanti, kau tak lupekan aku.

Aku suke kene kan kau. sebab kau nie penakut 'KATAK' + CICAK sampai buku science yang gambar kodok katak tu kau sanggup sampul, jadi gambar seteroberi strawberry . haha.lawak la kau nie.
kau minat gile kat avril lavigne, tah avril tu minat kat kau ke tak.. hermm aku harap avril tu minatlah kat kau yeaa,.. ermm..kau nie jenis orang yang talk directly..contohnye... kau tak shuka shimpan shimpan. kau
nak shakap, kau shakap terush. sho, aku pon shama lah cam kau, aku jenis shakap lepas, sho kau tak kisahla kan, bile bace entry nie pasal kau. wohoho. bukan shenang derr aku nak ingat kisah shilam aku ngan kau. (macam beshinte pulak)

''KAU MARAH AKU KER??'' aisehh.. dulu kau suke cakap perkataan nie,, lepas aku tegur kau, dan memberi beberapa contoh,, tapi sekarang,, sampai sekarng kau tak cakap lagi perkataan tu kan.. HAHA, sebab, bile kau cakap camtu,, menjadikan orang yang dah tak marah kan kau, dye tetibe marah kau balek,, maby orang tu ''RIMAS''..

(enset aku berbunyik)

1531 (3.31pm)

aku dah agak da kau yang call. kau memang carring pasal aku, kau cakap  buku yang kat bawah nie, ade kat kau..


sebenarnye.... aku belom bace buku tu lagi.. tapi.. takpe, demi, kau,, kau bace la.. haha. kau kate buku tu seram sebab ade gambar KLCC cam tu.. hohoho, takpe.. aku pon rase seram gakk sebab kemusnahan akhir zaman,..kan...

kau suke maen piano.


tengok ar gambar exited aku ngan piano kau. haha!

sampai aku suroh kau buat page kat facebook. tapi kau kate, kau tak banyak video lagi. ermm. aku rase, aku rase..aku rase.. aku bangge ngan kau.. sebab..kalau  aku nak bace togei togei nots tu pon aku tak tau. tapi kau tau.

mak kau suke buat cake, pastu kau suke bawak cake tu g sekolah. aku nie jenis orang yang makan je ape orang bagi,, dapat la jugak aku rase sume jenis cake yang kau bawak tu..

kau nie,, pembaris.
hahahaha.. kau tengok pembaris tu lurus kan, macam kau.
(kau yang suruh aku type bende nie, aku type je)
aku tak kisah nak kawan ngan sesape, asalkan kau tak menyusah kan aku. aku rase, lurus,lurus kau, yang buat aku ceria dengan harihari aku kat sekolah.
kau selalu nampak aku termenung kat tingkap , kau nampak aku pandang kelas 5SN kan,, actually aku tengah sedih tahu ? aku sedih, kalau suatu hari nanti kau takde kat sebelah aku,,

kau nie, kuat gelak.. kau gelak je ape aku buat, sampai kau jadi pelupe. kadang kadang aku serba salah nak buat lawak. semakin kau gelak semakin kau lupe..nanti kau ngantuk pulak..
aku paling shuka buat lawak time tasawwur. hahahaha. entah. taktau kenape.. sebab time tu je lawak aku paling jadi gilegile jadi weh.. cikgu H....... pakai tudung labuh tuh.. haha. mesti kau gelak !

ape lagi erk.. banyak weii kisah pasal kau, selame 9 bulan aku kawan ngan kau nie, aku dah rase cam 9 tahun aku kenal kau,

aku harap,, kau tak lupe perkataan nie ''ULEK?'' maksodnye ''HAH?''
hahahaha. merepek kan...

mase kau call aku tadi, kau tak caye kan aku tenga buat entry pasal kau.. haaaa, now kau bace la puaspuas..

salam sayang dari aku, bye nurine ! ASSALAMUALAIKUM.



actually, susah gile nak snap picture ngan kau nie,,kau taksuke amex gambar.
 hehe, aku simpan gambar brutel nie tau!
untuk kenangan kite bersame.. hahaha.


tengok ar kau. dengan keybord, memang tak boleh berpisah.
heeee. aku tanak delete gambar atas nie,, sebab...
 ade gambar aku ngan kau..
haha!




Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥