♔ape pon tak boley dah bertukar menjadi ape pon boleh..♔
Friday 19 August 2011 | 01:06 | 0 love drops
title pelik!
(pena jumpe title camtu ? kalau tak penah,,. skarang nie dah jumpe la..)


Alhamdulillah..
dengan berkat aku belajar,
walaupon takde la belajar sangat. 
seperti yang korang tau,
aku online 24 jam kan?
 makan , tido ,buang air ,
buang angin je tak,
kalau buang angin aku g dekat-dekat ngan korang.
nak share bau sesame. hahaha.

oke semua dalam fesbuk.
*macam tipu jea,, memang tipu pon.

huhuuuu.. biasaa la ..
bro , sys , kaka , abang ,
pakcik , makcik!
saya bosan gilaa duduk rumah. !!
keajaiban
berlaku setelah mendapat result
sejarah yang aku tak pernah-pernah gagal*tipu
lulus pon time PMR jerr
*malu

tetibe berdesup ['A'] bhaii !
*MELOMPAT LIKE KANAK-KANAK RIANG.
memang terkejut gila sebab name aku last sekali.
rase nak buat-buat pengsan pulak.
kasi lagi gempak kan!
huhuhu.. berangan!
walaupon soalan tu senang bak kacang soya rebus,
tapi aku bersyukur..

kalau memang aku dilahirkan tak lulus sejarah
tapi aku da buktikan yang usaha tu betul-betul tangga kejayaan.
then dah tercapai sikit kejayaan aku.

oke. aku nak berterima kasih banyak
  kepada cikgu ooi walaupon,
dye tak bace blog aku,
*bukan tak bace ,dye tak tau pon aku ade blog.
daripade markah
28%
*ape pon tak boleh !dye dah transfomasikan menjadi
82% *ape pon boleh!
 dengan cara pengajaran dye, 
memang aku tabikk springggg arr!
dye dah la cantik !
putih ! (cina la katakan)
belom kawen tu bhaii.. 
cepat-cepat la usya. 
heeeee. gatal ae korang!
*ape pon tak boleh !

tengs gak kat family aku 4 technical 2.
bagi kate-kate semangat,
yeaaaaaaa...

 MELOMPAT LIKE KANAK-KANAK RIANG.
aku hargai korang !
kite sume boleh kann !
yang penting kelas kite takde yang failed.
congrates to ulos gakk !
terbaekkk !

salam sayang... dari An_Nur de lurfy.
*ape pon tak boleh !

Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥