♔29 JULY+30 JULY+2 SEPT.♔
Sunday 7 August 2011 | 00:33 | 0 love drops
Assalamualaikum.
tarikh nie, ade makna tersurat dan tersirat.
HAHAHAHA. 
(bagi aku gelak puas-puas dlu)

OKE,ar, malam tu (29july), aku plan ngn kawan dye sya' n kwan2 aku tacha also adlina.
memandangkan esok bufday dye,
so, mlm tuw start ar perangai bodoe aku.
OKE,aku da mcm cacing kepanasa, taktau nak suprise ape tok dye,
then, aku plan ar ngn dyorang. aku nk kne kn dye..

perancangan bermula.
text yang aku type,
berbunyi begini,
(ade bunyi ker)

Sampai hati awaq wat saye cmnie an, sye punye la jujur, cinte, sayang, percaye kat awaq, sanggop awaq wat saye cmnie, em.. lelaki jenis ape awaq nie, sye pon da naek fedup ngn prangai awaq,selame nie sye beralah, takpe, sebab sye tawu, awaq pon sayang sye kan. and selame nie sye tak caye ape orang crite pasal awaq, tapy bile da terbukti, hancur hati sye waq, semue lelaki SAME! dah ar cukup, saye dah penad dipermainkan. nie last msg saye . em . awaq padam la kenangan kite selame nie, anggap la tu kenangan pahit yang saye rase. maaf kan saye waq, saye terpakse. ASSALAMUALAIKUM.

HAAAAAA, semput.
sadis bhaii ayat nie, 
ayat dri kawan aku.
huhuhu. 
tak sangke lak aku
dye nak nangis,

OKE, lepas aku send, aku terus offone.
bagi nampak real la kann.
mse aku off tu, dye col sya' bg tau sume.
sya' backup aku.. wahaha. sya' uw tlong mara dye.
lagi la dye sedih!

hehehew.OKE, mase offone tu, aku rase tak sedap hati.
mane tak nye, aku tak sanggup nk tulis tu sume,
nie pon just permainan kott.

OKE,then bile aku onfone balik
31 mizkol tuhhh! 
cayaaa larh!
b kau mmg hebat. haha

OKE, la, dah nk pukul 12 tngh mlm,
aku try mizkol dye balek.
 then dye col aku balek,
dengan nada y ala2 sebak aku pon jawab..
huhuhu.. belakon kne la y terbaek!

OKE, aku bg tau dye y mlm nie aku BANG dye cukop2.
haaaa semputt. dye nak nanges tuu!
okeee. aku sayang + cinta kau! 


  
2SEPTEMBER (puase)
hobi aku mmg tido time petang.
wachha! dye pon da tau y aku mmg selalu tido petang.
lagi-lagi time puase kan.

OKE, ptg tu, aku tido ar dengan nyeyak + lena + mimpi best!
tetibe ade nombor yang tak di iktiraf masuk (call)
dengan mamai nye aku pon jawab.
(tak perasan suare sape)

dye: hello, assalamualaiku, nie sape. ?
aku: ermmm. hello, walaikumsalam. nie sape ?
dye: nie fatehah kan?
aku: a'ah, nie sape?
dye: alaa.. takkan tak kenal kot..
aku: ermmmm.. (ngantok)
dye: kite pena kenal la.
aku: entah..nie sape?
dye: em.fatehah dok mane?
aku: joho.
dye: joho kat mane?
aku: tadi kate da kenal, pehal tnye mcm2 lak nie, ? (nie yang aku hangen nie, da la kacau aku tido! )
       nie sape? hadoyaii!
dye: kite dlu pena couple la.
aku: hah? sape nie?
dye: kenal fendy tak?
aku: tak.
dye: kenal shuhair tak? HAHAHAHAHA
aku: ayyseyhhh! siodd ar! terbaekk ar b.

OKE, kitorang pon sambong ar msg...

                                        so, sekarang 1-1 ar. haa. tunggu la kau plan aku seterusnyee.

HAHAHAHAHAHAHAAHAH
(gelak jahat)

okebai :)


Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥