♔perkembangan terkini ^^♔
Tuesday 12 July 2011 | 06:04 | 0 love drops

ASSALAMUALAIKUM semua :)
dah lame tak nampak muke korang.

oleh kerana aku dah lame tak berceloteh,
bukan ape, sibuk sangat dengan assigment yang melampuh tuh.
so, sekarang aku nak merepek. kalau korang malas nak bace , 
korang boleh la tulis pape kat shoutbox sebelah nie.
then boleh la pergi.
erti kata lain, berambus! hehe


 
okeh, firstly aku nak bersyukur kepada Allah sebab dah bagi masa
walaupun berape minit jerh.
2nd, thanks to parent aku , kalau takde lappy nie maka takde lah blog nie,
tak lupe juga to mr.keciq (mizz u!)
3rd, to penyokong aku yang selalu bersemangat untuk menjenguk-jenguk blog aku nie.
 <THE END>


 ASSIGMENT

okeh, nak cite pasal assigment memang takkan habis la. hehe.
lecture aku sume baek-baek bagi assigment banyak-banyak.
bukan aku taknak buat, tapi biarlah mereka duduk aman-aman dalam bag tuh.
tak baik ganggu.



CLASSMATE.

classmate aku sume baik-baik.
yela 1stday masuk memang tak dapat biasekan diri.
then bile dah lame-lame biase la. seotak segila.
  sume spoting ar. otak same jer ngan aku.
takde yang sombombong. dan mereka nie senang ar berkerjasame.
dan kawan-kawan pun semakin bertambah.


ANGAN-ANGAN

macam berangan ar. 
tapi ape yang aku nak, dah tercapai.
dulu mse first test,,  ye la. 
baru start nak tau format baru.
and course pon da laen.
aku dapat  nombo3.
But gread tak perape baik.
mid year.nombo6.
haha. tak bengang pulak kan?
tapi gread aku ,,oke what! ade improvement la.
tak kisah la. nombo tak penting. yang penting peratus kan...


MR.KECIQ.

woiit, tau kan. aku sayang gila kat dye,
so, takmo gatal-gatal ngan dye.
semakin hari semakin sayang.
act mase mule-mule friendship tak berape
 mesra sangat la macam sekarang.
dye semakin sibuk. ye la tak lame lagi exam.
untuk menentukan mase depan dye jugak.
kadang-kadang aku kesian gak tengok dye study sampai lewat malam.
usaha tangga kejayan, semoga ngan usaha dye 
dapat bagi hasil yang terbaekk!
kalau aku tak ngantuk, selalu gak la. aku teman dye study.
kadang-kadang kalau aku penad sangat,
dye suroh aku tido dlu.
  aku risau gak kesihatan dye.
dengan cuaca yang tak menentu.
dye pulak jenis yang sensitif kat cuaca nie.
kadang-kadang batuk, selsema, demam.
harap waktu exam nanti awaq baik-baik saje.
  

oke dah habis.
nak study. pasnie ade third test !..
menuntut ilmu sampai ke liang lahat ^^




Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥