♔kawan sehidop sematy !♔
Wednesday 8 June 2011 | 01:02 | 0 love drops
HAI ! uols!
ASSALAMUALIKUM !
hari nie aku nk cite psal kawan aku,
name dye nurhain natasha tapi aq pngil dye tasya , kalau nk kenal dengan lebih dekat korang bole la add dye di fesbuk Nurhain Natasha . aku rase dye nie singgle lagi kott,,
xtawu ar kalau-kalau dye ade kekasih gelap an,, entah.. kehkehkeh..
ha'' lupekan pasal tuh.. dye nie mmg kawan baek aku..
aku kawan dye dri tadika mse comel2 dulu...
(TDK.taman semarak AKS)2001
smpai la sekolah rendah SKAKS..
(Sek.Keb.Air Kuning Selatan)2002 sampailah 2007
macam-macam kenangan gile aku dah buad ngn dye mmg xpat dilupekan ar..
tapi sha, wa nk puji sesangat kat luw beb!! walaupon aku slalu carik pasal ngn kau,, kau tetap nk kawan aku..kehkehkeh.. (korang cm xtawu lak prangai budak skolah rendah kan-kan-kan?) hehe..
aku slalu gak ar lepak2 uma tasya nie,, penah 1hary aku ponteng kelas tambahan sebab mandi sungai kat blakang uma dye,, hahaha !! fmly dye spoting ar.. layan je kitorang y gile nie... lagi-2 akaq dye!! wahahaha.. akaq dye nie lawak bhaii. suke gak ar kne kn aq ngn tasya.. tapi y slalu kene tasya ar..
sha,,kesian kau!! PADAN MUKE KAU !! wahaha.
weh,,weh,,weh,, jangan gelak lebih sangat..korang cm kenal jer dyorang nie..
oke oke! kite sambong balek bace nie...
ha'' aku rapat ar ngn dye..smpai skolah menengah pon same..
hostelmate,schoolmate..kat
(Sek Men Ren Agama Repah Tampin)2008-2010
kat sini pon banyak ar kenangan ..biase lha.. dah jaoh ngn mak bapak..
ngan tasya nie la aq ngadu macam-macam masalah aku kat dye..
sampai pecah ar kpale hotak dye nk tanggong masalah aku.. hehe (bohong jer ayat nie)
entah la sha,, bayank budi dan banyak jase yang kau da buad untok aq..
smpai dah tak terkire..(banyak tuuu!!)
bile dah habis zaman kite kat asrama...
2011 aku pinda rumah.. bile dah pindah rumah,, msty ar pinda skolah skali ann,,
haa.. aku kini dah jd budak JOHO beb!
tapy still lagi boleh paham telor n9 dan boleh berkomunikasi dalam telor n9..
(telor:loghat/bahasa)
heyy peliss ar.. aku tasuke belagak2 nie,, not my test gitu!
bile dah dok joho nie,,
tetibe aku rase kehilangan..kesunyian.. sebab aku taktawu kat sape aku nk cite masalah aku..
aku try nk terime keadaan baru..
tapi tak boleh sha, malam tu aku buad solat hajat supaye aku dapat terime yang kau dah jaoh dari aku..
sha, kau jangan ar nangis bile kau terbace blog aku nie,,
nie aku tuis ikhlas dari hati aku. kalau kau nk nangis kau bagi tawu aku aw !! 
insya Allah aku akan jadi 611(astro ceria) macam kau selalu buad kat aku time aku sedih.
kau la sahabat..kau la teman..kau la tempat aku bergembire..
walaupon aku jaoh,, kau kene tawu aku SAYANG gile kat kau !!



HA!! kengkawan!! nie la NUR HAIN NATASHA !! dye nie sweet jer... kehkehkeh..
sha,, kau mesty tengah kembang kn?? haha! lek arr beb.. bukan selalu aku puji kau..








Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥