♔japanez yakuza♔
Wednesday, 15 June 2011 | 04:19 | 0 love drops


seryez rindu kat jepenez yakuzaa

biee.. bile mahu jumpe ye? kite jaoh ken ..
tapi jaoh bukan penghalang,, ermmm. saie nk bg tawu awaq y saie xsanggop kehilangan orang yang saie sayang buad kali ke-2 ..errmmmm....
HAHAHA !
(dah masok topic hepy) tetibe pulak minah nie gelak! memang sewel!!.
awaq ingat lagi x batu yang nk buad istinjak ? HEHEHEHE..
law solat bole pakai uderwear?hehehehee..
law awaq bace mesty gelak kn ? kehkehkeh..
saie suke awaq! awaq suke saie x?
hahaha. yang sweet nye kite,, kite xpena gadoh kn ? sefahaman gitu..
actlly ade gak saie marah kat awaq..dan saie selalu gak la nangis pasal awaq..tapi awaq tak tawu sume tu kott . sebab saie xnk awaq nangis skali.. yang tawu bile saie nangis TASHA BENZ. coz dye la kawan time hujan,ribut,petir,kilat,musim bunge,musim tengkujuh,musim salji, mahupun musim panas.. (da merepek ar pulak)
dan awaq pon da tawu y saie nie memang cenggeng... ngengg..ngengg..ngengggg... hehe..
kan kite pena nangis sesame kan? sape punye keje ? awaq ar!
tu la. jangan memaen , ade mase saie seryez,, cehhh . HAHAHA! tapi still sewel.. awex sape ? awaq ar ! naseb badann laa kann.. sape yang nk sangatt..
hehehehe... saie tawu awaq pon xnk kehilangan saie kn? ermm. doa la banyak2 semoge saie panjang umur n dimurahkan rezeki..
kepade pembace2 yang tak tawu malu nie pon,, jangan sekadar bace jer yew.. HAHAHAHA! aku amanahkn semue supaye doakan kebahagian kami.. AMIN YARABBALALAMINN... padan muke kau! tu la jadi orang malu la sikit... kan da terime amanah. hahahaha. Amanah weh,, kalau xbuad.. dose kn? so, pepandai la korang tanggung yea.. hehehehe... daripade aku merepek pepanjang baek aku blar.. hari pon da nk malam.. babay sume.. take care .. bie , aku sayang kau !










Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥