♔cinta 3 suku.♔
Friday, 17 June 2011 | 22:42 | 0 love drops
Assalamualaikum.
hehehe. post bende nie cuz ade permintaan dari owang yang aku sayang,,
rasenye korang tawu la sape kot,
dye suroh aku cite pasal cinta 3 suku nie,,
hehehe.. smlam aku da cerite siket.. siket je xbanyak..kn bie? HAHAHA!
ermm. cite nye bermule begini...
eh'' lupe nk kenalkan watak-perwatakan.
Iman nie comel gile, aku rase, aku lagi comel kot, Arie pon ape kurang nye.. hensem. cm Shuhair. HAHA , aku tapena pon tengok muke dyorang nie, tp aku bayangkn je la.  ermm..
aku cite je la ape y aku ingt,, dyorang nie kalau jumpe msty dlm 1 kes pelanggaran, oke la aku cite..
kisah dye bermule cmnie,,
Perang'' tu mmg hoby diorang r kalau jumpe.,, bermule ar detik pertemuan MINAH SEWEL dengan MAT 3SUKU. Iman dan Arie. last2 dyorang pon kawen, jalan cite mmg best ar! x sie-sie shuhair belanje aq.. haxhax!! oke DAh Habes.. ehehehee..
ape lg aku nk cite nih,, pnjg kot,, law aku tlis sinopsis jer grenty jd novel balek ar. HAHAHA , law sape nk tawu beli ar sndrie buku uw. xpon suroh la pkwea korang belikan ker. HAHAHA! bie sorry ar wa xpat nk creat sume sinopsis, pnjang sngt. law kite jmpe t wa bg luw bce ae. okee byee.. OKE SET!!



















Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥