♔aku sayang gile kat kau!♔
Saturday 18 June 2011 | 23:21 | 2 love drops
ermm..sayang,, kau tawu kan kenape aku sanggop tulis sume pasal kau,, dan kau pon tawu kan nape aku jadi cmnie.. ade lagi yang perlu kau tawu,, yang kau da banyak tolong aku,, kau da banyak bg semangat kat aku,, kau dah berjaye buad aku gembire time aku sedih,, kau da buad aku sedar bile aku terleke,, kau jugak dah buad aku kembali ke dunia aku yang nyate.. kau jugak lah yang bangunkn aku bile aku jatuh,, kau gak la dah ingatkan aku pade Allah time susah atau senang.. kau selalu ade time suke atau duke.. menyesal dulu aku tolak kau tok jd teman aku,, pastu kau hilang,,
tp sekarang aku bersyukur sebab kau muncul lagi dalam hidup aku,,aku taknak kau pegi lagi,,aku taknak saketkn hati kau lagi.. aku suke cite masalah aku kat kau,, sebab aku rase kau lebih memahami.. aku rase aku tak salah dalam pilih teman.. aku percaye kat kau,, kau la satu-satu nye orang yang aku rapat,, walaupon kau jaoh,, tapi aku rase kau dekat.. kau sentiase kat sisi aku.. kau pon pena cakap cmtu kan,,
aku taknak kau pergi,, kalau Allah izin kan kite bersame,, aku la orang yang paling gembire sekali,, aku tawu kau pon akan rase cmtu gak.. ermm.. awaq,awaq jangan tinggalkan saie ae!!

..............................KECIQDELURFY.........................................


Hearts, keciq_delurfy

♥ Past / Future ♥